Ulice Ankh-Morpork Strona Główna Ulice Ankh-Morpork
Dyskowe Forum Dyskusyjne :: dyskowe.info

/subscribe.phpRSS  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF Świat Dysku
Autor Wiadomość
Vetinari 

Wysłany: 15 Maj 2006, 08:45   PBF Świat Dysku

Możę na początek zacznę od siebie. Jestem „początkującym” fanem Świata Dysku i Pratchetta, na koncie mam dopiero 4 książki: BHA-M/ Piramidy/ O.Kontynet/Carpe Jugulum/
Natomiast nie jestem początkującym graczem – w tym przypadku chodzi mi o sesje rpg :)
Chciałbym połączyć oba projekty i stworzyć – z waszą pomocą – PBF’a ze Światem Dysku w roli głównej. Oczywiście wszystko jest jeszcze do przygotowania i omówienia, ale chciałem się zapytać czy byłby ktoś chętny? Co o tym sądzicie?

http://pl.wikipedia.org/wiki/Play_By_Forum
Cytat:
Play by Forum (skr. PbF) to gra fabularna (ang. RPG), rozgrywana na forum internetowym (ang. by Forum), która oczywiście nie zastąpi prawdziwej sesji. PbFy są skierowane głównie do ludzi nie posiadających dużo czasu, czy oddalonych od siebie o dziesiątki, setki, czy tysiące kilometrów, co uniemożliwiałoby ich bezpośrednie spotkanie w celu gry. Dodatkowo w trzecim przypadku często barierę stanowi język.

Najlepszym tego przykładem (według mnie) są miasta portalu Brama Światów ;)
http://bramaswiatow.pl/

Może nie najlepiej napisałem na początek ale chyba zrozumiecie o co mi chodzi ;)

Aida
Gość
Wysłany: 16 Maj 2006, 14:01   

Pomysł o tyle ciekawy, że moja siostra się bawi w takie toto i jest to ponoć całkiem zabawne. Z drugiej strony kiedyś już próbowaliśmy i wychodziło średnio. Ale jak się dobrze dobierze ekipę to może wypalić. Kto chętny?

Sayoko 
VIP

Wysłany: 16 Maj 2006, 18:41   

Aida napisał/a:
Kto chętny?

JAAAAA!

Tylko gdzie to się będzie rozgrywać? XXXX? Ankh-Morpork? Lancre?

Łukasz 
Moderator

Wysłany: 16 Maj 2006, 18:56