|
Calvin & Hobbes |
| Autor |
Wiadomość |
I.Inni

|
Wysłany: 5 Wrzesień 2007, 21:23
|
|
|
| Kormaciek napisał/a: | | Mi się marzy, że jak skończą podstawowe tomy, to może pokuszą się o Sunday Leisure cośtam, czyli pozycję którą wyszperał I.Inni o ile dobrze pamiętam, a która jest zbiorem historyjek z różnych tomów, tylko że w kolorze. |
E tam. Po pierwsze: wątpię, żeby wydali. Po drugie: aż taki super ten tom nie jest. Kolory są raczej średnie (poza jedną dłuższą i jedną krótszą historią, które Watterson malował farbkami). Kupować, jak się jest maniakiem.
A tytuł to Lazy Sunday Book. |
_________________ Curses upon you, Thomas Construction! Humanity will remember you as another Judas, if we aren’t all destroyed! |
|
|
|
 |
Uboot
Moderator

|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 18:15
|
|
|
Może dwa paski a nie trzy, bo Watterson pisał coraz mniej z biegiem lat?
Nie znam się. |
|
|
|
 |
Krejt
Administrator

|
Wysłany: 7 Wrzesień 2007, 18:56
|
|
|
| Uboot napisał/a: | | Nie znam się. |
No, nie znasz się.
C&H to komiks gazetowy. Codziennie jeden pasek i kolorowa plansza do wydania niedzielnego. I tak aż do 1995, kiedy to cykl po prostu... się skończył. |
|
|
|
 |
Gracjan

|
Wysłany: 10 Wrzesień 2007, 11:09
|
|
|
A ja tak z innej beczki: czy nie wydaje się wam że calvin rok w rok ma 6 lat? Kolejene wakacje, kolejne święta a Calvin wciąż młody! mogł mudorzucić chociaż rok... no chyba że się myle i on ma w jakimś momencie siedem |
_________________ Ночной Дозор Москва
 |
|
|
|
 |
Krejt
Administrator

|
Wysłany: 10 Wrzesień 2007, 12:40
|
|
|
Specyfika gatunku. Fistaszki też były wiecznie młode, a Garfield w rzeczywistym świecie pewnie już dawno przekroczyłby granicę 9 kocich żyć. |
|
|
|
 |
Gracjan

|
Wysłany: 10 Wrzesień 2007, 13:25
|
|
|
A myszka miki i kaczor donald... stare pierdziele.
Dziwnie ten czas w miejscu stoi... a przeca to ciąg... jakby "day after day".